Små og store hverdags gleder

onsdag 19. februar 2014

Hobbyrommet del 1...

 Nå har jeg 
FULL kontroll
på hobbyrommet :)


Jeg har sortert og kastet
-å du store min hvor mye rart
jeg har her inne. Men det 
kan komme godt med en gang...


Nå har alt fått "sin" plass 
iform av  glass, boks, skrin,
suppeterin etc.


Her er hele arbeidsplassen min.
Vårt gamle spisestuebord 
- 160 cm langt.

Ikke stort og romslig, men heilt ok.
Har utnyttet plassen rundt 
med hyller og bokreol.


Litt sukkertøy for øyet må
man ha når man sitter og jobber.

Kan ikke nekte for at jeg er 
mest glad i lyse sart farger, 
både når det gjelder interiør 
og stæsj til hobby :)
 

Hvordan rommet var før jeg 
fikk FULL kontroll 
kan du se Her

Takk for at du titter 
innom hos meg.

Klem Gerd Kr.


7 kommentarer:

  1. Tante si Toyni19.02.2014, 20:51

    Whoho! Flenk du! :-D du gjer meg inspirasjon tell å rødd hobbyrommet i kjellern!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Så bra at du ble inspirert <3

      Mitt rom har sååå lett for å bli et lagerrom...

      Ha en fin torsdag.

      Slett
  2. Deilig med orden i sakerne. Blir mye gøyere å henge på hobbyrommet da :D Finfin onsdagskveld til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja endelig litt orden i sy sakene:)
      Enig med deg, myyyye gøyere å være der inne.

      Ha en fin dag videre:)

      Slett
  3. Det så ut som en skikkelig koselig krok
    å sitte med hobbyprosjekter!!!
    God torsdag :-)
    Trude C.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Jeg koser meg her inne, når jeg har det ryddig:)

      Ønsker deg også en fin torsdag.

      Slett
  4. Superdupert hobbyrom! Herlig med orden, mye kjekkere når man skal holde på med noe enn når man må lete etter ting den første timen! ;)))

    Ha en fin kveld! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3