Små og store hverdags gleder

onsdag 19. mars 2014

Askeladden...

Mo i Rana`s største bruktbutikk
åpnet i nye lokaler igår.


Lokalet ligger i Ranenget, nabo til
Rema 1000 og Biltema.


Det gamle lokalet hadde lite med
vinduer som gav dagslys, mens her
er det masse vinduer som gir lys og
"løfter" hele sortimentet som
de har inne :)
 

Her er masse "sukkertøy" for øyet, 
og noen for enhver smak.


Det var vanskelig å få tatt bilder av hele 
butikken, det var folk overalt,
så bildene jeg viser her er 
bare en liten del av lokalet.
 

Jeg er innom hver uke,
og mange skatter har blitt med meg hjem. 

Skatter for meg, skrot for andre...


For ordens skyld vil jeg si at jeg har ingen 
sponsing for å skrive om butikken, 
jeg vil bare vise den fram slik at andre får
muligheten til å ta turen hit :)


Askeladden er ikke bare en bruktbutikk,
de samarbeider også med lokale
bedrifter i rana, og har hjulpet mange
mennesker tilbake til en god hverdag.

Solskinnshilsen fra meg til deg.

Klem Gerd Kr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3