Små og store hverdags gleder

tirsdag 2. desember 2014

Mamma sine...

gamle 
kjøkken håndklær 
brukes som juleduker 
hjemme hos oss :)


Jeg synes de er så sjarmerende med sine 
flekker og små hull.


Dagens kvalitet er ikke
helt den sammen.


 Og er de for store 
- så er det bare å brette de fint sammen :)


Her har det vært full rulle de siste ukene,
men nå roer det seg kanskje..

Litt julebakst har kommet i bokser,
og litt julepynt har kommet frem.

Her har vi ikke lilla advent og rød jul
-her går det i hvitt, grønt, 
sølv, brunt og litt rødt hele desember.

Ønsker deg ei riktig fin 
adventstid.

Klem, Gerd Kr.




3 kommentarer:

  1. Ja, jeg er helt enig med deg, de gamle kjøkkenhåndklærne er kjempe sjarmerende! Jeg har også noen slike som jeg brukt som duker. Så fint du har pynta! Jeg også "hoppet over" den lilla adventstida i år, og gjort som deg - rødt, brunt og sølv :)

    Ha en god tirsdagskveld :)

    Klem, Line.

    SvarSlett
  2. Så fint å bruke de koselige kjøkkenhåndklærne til duk.
    Jeg gjør som deg ...ikke noe lilla her heller .
    Hvitt og grønt og sølv ..litt brunt og så kommer det litt mer rødt jo nærmere vi kommer slev julen .
    Kos deg i adventstiden !
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Har en stabel med gamle kjøkkenhåndklær liggende framme her også.
    Ser du også liker gammel juletrepynt. Det er så dekorativt og fint der
    det skinner i lyset. Behøver ikke henge på treet for å pynte opp. Herlig,
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3